Uvod Odredbe i uvjeti

Odredbe i uvjeti

UVJETI POSLOVANJA VRIJEDEĆI OD 05.01.2016

Ovi uvjeti vrijede za kupnju u internetskoj trgovini www.i-zahradninabytek.cz nakon 1. svibnja 2016. Uvjeti definiraju i preciziraju prava i obveze kupca i prodavatelja, koje DEOKORK s.r.o. sa sjedištem u Uherské Hradiště, Jaktáře 1664, poštanski broj: 686 01 ID: 292 90 775, PDV broj: CZ29290775, registracija: KS u Brnu, odjel C, datoteka 71502, u ime tvrtke je David Pisarovský, generalni direktor

Svi ugovorni odnosi sklapaju se u skladu s pravnim poretkom Republike Češke. Odnosi koji nisu regulirani poslovnim uvjetima uređeni su Zakonom 89/2012 Coll. Građanski zakonik s naknadnim izmjenama i dopunama (u daljnjem tekstu Građanski zakonik). Ako je ugovorna strana potrošač, odnosi koji nisu uređeni uvjetima poslovanja uređeni su i Zakonom br. 634/1992 Coll. o zaštiti potrošača s izmjenama i dopunama.

Članak I. Definicija osnovnih pojmova

1) NOZ – Zakon br. 89/2012 Zb., Građanski zakonik.

2) Kupac naše online trgovine je Kupac. Zbog važećeg zakonodavstva, pravi se razlika između:

  • kupac poduzetnik - (kupac koji je poduzetnik te je prilikom sklapanja ugovora iz okolnosti razvidno da se kupnja odnosi i na njegovu djelatnost),
  • kupac nepoduzetnik - (kupac koji kupnju ne obavlja u očitoj vezi s vlastitom djelatnošću (fizičke i pravne osobe), te
  • potrošač – (kupac koji također ispunjava svojstva potrošača, vidi dolje).

3) Kupac - potrošač je svaka osoba koja izvan okvira svoje poslovne djelatnosti ili izvan okvira samostalnog obavljanja zanimanja sklapa ugovor s poduzetnikom ili na drugi način s njim posluje (isključivo fizičke osobe).

4) »Potrošački ugovor« je ugovor koji poduzetnik sklapa s potrošačem.

5) Poduzetnik nabava se rukovodi ovim uvjetima poslovanja u mjeri u kojoj se oni odnose na njega, au ostalom odgovarajućim odredbama NOZ

Članak II. Kupoprodajni ugovor

Izlaganje robe u internetskoj trgovini www.i-zahradninabytek.cz je poziv na dostavu ponude. Nacrt kupoprodajnog ugovora je narudžba kupca. Ugovor je sklopljen u trenutku dostave obvezujuće suglasnosti prodavatelja s njegovim prijedlogom, odnosno obvezujuće potvrde narudžbe od strane prodavatelja. Od tog trenutka između kupca i prodavatelja nastaju međusobna prava i obveze temeljem kupoprodajnog ugovora.

(automatska potvrda primitka narudžbe, koja se automatski šalje iz sustava na e-mail adresu kupca, nije i ne smatra se obvezujućom potvrdom narudžbe).

Prodavatelj zadržava pravo otkazivanja narudžbe ili njezinog dijela prije sklapanja kupoprodajnog ugovora u sljedećim slučajevima:

a) Roba se više ne proizvodi ili isporučuje, ili je nekompletna, ili je već rasprodana i prodavatelj je ne može osigurati.

b) Dobavljač robe značajno je promijenio cijenu.

U slučaju da se ova situacija dogodi, prodavatelj će odmah kontaktirati kupca kako bi se dogovorili o daljnjem postupanju. U slučaju da je kupac već uplatio dio ili cijeli iznos kupoprodajne cijene, a iz gore navedenih razloga ne dođe do sklapanja kupoprodajnog ugovora, iznos će mu se odmah vratiti na račun ili adresu.

Prodavatelj ima pravo odustati od sklopljenog kupoprodajnog ugovora ako ispunjenje ovog ugovora postane nemoguće i ako se prodavatelj i kupac ne dogovore o drugom, zamjenskom ispunjenju.

Odmah nakon sklapanja ugovora, prodavatelj elektroničkim putem šalje potrošaču primjerak ugovora sa svim obvezujućim prilozima.

(za potrošačke ugovore - ugovor mora sadržavati i podatke koje je potrošač priopćio prije njegovog sklapanja (tj. i podatke koji su prikazani na e-trgovini. Ti se podaci mogu mijenjati uz izričit dogovor stranaka). Sklopljeni ugovor mora biti u u skladu s podacima koje je potrošač priopćio prije sklapanja ugovora. Ti se podaci mogu mijenjati uz izričit dogovor stranaka, u protivnom kao sadržaj ugovora vrijede podaci koji su povoljniji za potrošača).

Ugovor se sklapa na češkom jeziku, a ako okolnosti na strani prodavatelja ili kupca to ne sprječavaju, ugovor se može sklopiti i na drugom jeziku razumljivom za strane.

Sklopljeni ugovor prodavatelj arhivira u svrhu urednog ispunjenja i nije dostupan trećim osobama. Na zahtjev kupca, prodavatelj će kupcu poslati primjerak kupoprodajnog ugovora za vrijeme trajanja njegovih obveza iz neispravne izvedbe ili iz jamstva kvalitete.

Informacije o pojedinačnim tehničkim koracima koji vode do sklapanja ugovora stalno su dostupne na web stranici internetske trgovine, vidi ispod.

Informacije o pojedinačnim tehničkim koracima koji vode do sklapanja ugovora.

Odabereš proizvod koji mora biti označen ikonom dionice i pored njega je označena košarica.

Nakon što ste odabrali proizvod, potrebno ga je staviti u košaricu, samo kliknite na ikonu košarice pored pojedinačnog pregleda proizvoda. Pojavit će se informacijska ploča koja će vam nakon stavljanja u košaricu dati mogućnost da nastavite s kupnjom ili odete na blagajnu i završite narudžbu. Nakon što imate svu robu koju želite naručiti u košarici, kliknite na zadnji naručeni artikl da biste otišli na blagajnu, doći ćete do sadržaja košarice, ako imate kupon za popust od prodavača, možete ga iskoristiti u sadržaju košarice za kupovinu. Sadržaju košarice možete pristupiti i klikom na ikonu košarice u prvom gornjem kutu. Križićem možete brisati pojedine artikle u sadržaju košarice, također je moguće promijeniti broj naručenih komada u količinskom prozoru, no prije sljedećeg koraka potrebno je pritisnuti tipku za preračun. Ukoliko ne morate ništa mijenjati, odabrali ste robu koju želite naručiti u potrebnoj količini, pritisnite tipku Nastavi. Ovdje birate način prijevoza i

plaćanja, u sljedećem koraku potrebno je istinito ispuniti podatke potrebne za sklapanje kupoprodajnog ugovora i mogućnost ispunjenja i to ime i prezime, mjesto stanovanja – ulica, broj, grad/selo, poštanski broj, telefon, e-mail; pravne osobe navode naziv, adresu sjedišta - ulica, broj, grad, poštanski broj, telefon, e-mail, matični broj i PDV broj. Možete dodati pojedinosti o isporuci i umetnuti tekstualnu bilješku. Ako robu želite dostaviti na adresu koja nije adresa za naplatu, kliknite da je adresa za dostavu ista kao i adresa za naplatu i pojavit će se prozor za popunjavanje adrese za dostavu. Kliknite da se slažete s odredbama i uvjetima. Pritisnite gumb Pošalji narudžbu za izradu obvezujuće narudžbe, koja je nacrt ugovora o kupnji. Sustav će vam automatski poslati potvrdu o primitku narudžbe putem e-pošte.

Narudžbe za registrirane kupce obrađuju se na isti način, samo se podaci za fakturiranje automatski predispunjuju iz podataka za registraciju, ali ih je moguće promijeniti prije slanja narudžbe. Za izradu narudžbe nije potrebna registracija.

Kupac ima mogućnost provjeriti narudžbu prije slanja te po potrebi ispraviti ulazne podatke koje je unio u narudžbu.

Troškovi korištenja daljinskih komunikacijskih sredstava za narudžbu su uobičajeni, ovise o tarifi telekomunikacijskih usluga koje koristi kupac.

Sklapanjem kupoprodajnog ugovora kupac potvrđuje da je upoznat s ovim općim uvjetima poslovanja, uključujući i postupak reklamacije, te da je suglasan s njima. Ovi uvjeti, uključujući i žalbeni postupak, sastavni su dio sklopljenog ugovora.

Kupac je s ovim uvjetima i postupkom reklamacije upoznat prije predaje narudžbe te ima mogućnost upoznati se s njima. Ovi uvjeti dostupni su na web stranici www.i-zahradninabytek.cz na način da ih kupac može arhivirati i reproducirati ( preuzmi OVDJE ) te su ujedno u tekstualnom obliku priloženi obvezujućoj potvrdi narudžbu od strane prodavatelja, odn kupoprodajnom ugovoru. (Ako npr. iz tehničkih razloga uvjeti nisu automatski priloženi uz obvezujuću potvrdu narudžbe od strane prodavatelja, kontaktirajte nas)

Članak III. Prava i obveze prodavatelja i kupca

Prodavatelj se obvezuje kupcu predati predmet kupnje u dogovorenoj količini, kvaliteti i dizajnu. Ako kvaliteta i izvedba nisu ugovorene, prodavatelj će izvršiti u kvaliteti i izvedbi koja odgovara namjeni iz ugovora, au suprotnom za uobičajenu namjenu. Prodavatelj će kupcu predati i isprave koje se odnose na predmet i omogućuju kupcu stjecanje vlasništva nad predmetom. Artikl se predaje prvom prijevozniku na transport za kupca. Ako je kupac potrošač, stvar je predana tek kada mu je prijevoznik preda. Kupac se obvezuje preuzeti stvar i prodavatelju isplatiti kupoprodajnu cijenu. Kupac se obvezuje snositi troškove prijevoza, osim ako ovim uvjetima nije drugačije navedeno. Kupac se obvezuje dostaviti važeće podatke potrebne za isporuku robe. Kupac je dužan artikal čim prije prođe rizik od oštećenja odmah pregledati i uvjeriti se u svojstva i količinu, odn. što je prije moguće nakon isporuke na odredište. Kupac ima pravo na brisanje svojih osobnih podataka ako to pisanim putem zatraži. Prodavatelj je dužan izbrisati osobne podatke prijavljenog kupca ako on to pisanim putem zatraži. Za skuplje narudžbe prodavatelj ima pravo od kupca zahtijevati potvrdu narudžbe (mailom ili telefonom).

Članak IV. Cijena

Cijene u našoj internetskoj trgovini su konačne, odnosno uključuju PDV i sve druge naknade koje kupac-potrošač mora platiti za preuzimanje robe te uzimaju u obzir PHE (naknada za zbrinjavanje povijesnog električnog otpada).

Kao cijena prilikom sklapanja ugovora između prodavatelja i kupca vrijedi cijena navedena za robu u trenutku naručivanja robe od strane kupca. Ova će cijena biti navedena u narudžbi iu e-poruci kojom se potvrđuje primitak narudžbe. Prije narudžbe, kupac ima priliku upoznati se s činjenicom koliko dugo ponuda ili cijena ostaje važeća.

Troškovi prijevoza, čija visina može varirati ovisno o konkretnoj narudžbi (ovisno o odabranom načinu prijevoza), naknadno se dodaju u narudžbenicu.
Prodavatelj zadržava pravo promjene količine prijevoza robe koja je logistički problematična i komplicirana. Promjena iznosa prijevoza može se korigirati samo na temelju pismene suglasnosti kupca. U slučaju da je obračunati iznos prijevoza neprihvatljiv za kupca i kupac više nije zainteresiran za robu pod navedenim uvjetima, prodavatelj će pisanim putem otkazati narudžbu.

Popusti i promotivne cijene vrijede do isteka zaliha i do sljedećeg ažuriranja ponude.

Članak V. Uvjeti isporuke i plaćanja

Odjeljak 5.01 Metode otpreme i plaćanja

Način dostave robe odabire kupac u procesu kreiranja narudžbe.

Roba se može isporučiti na sljedeće načine:

Transportna tvrtka GEIS - 249 CZK uklj. PDV, plaćanje pouzećem (za narudžbe do 2499 CZK s PDV-om)

Transportna tvrtka GEIS – 499 CZK uklj. PDV, plaćanje pouzećem (za narudžbe iznad 2.500 CZK s PDV-om) roba se šalje na paleti kako bi se izbjegla oštećenja, zbog toga se mora naplatiti prijevoz, prema navedenim cjenovnim uvjetima.

Osobno preuzimanje - besplatno, plaćanje gotovinom ili kreditnom karticom.

Odjeljak 5.02 Uvjeti isporuke i plaćanja u inozemstvu i Slovačkoj Republici

Prodavatelj također šalje robu u inozemstvo (Slovačka).

Roba se mora naručiti izravno iz naše slovačke e-trgovine

www.i-zahradnynabytok.sk

(a) Načini plaćanja:

Tijekom procesa ispunjavanja narudžbe, od kupca se traži da odabere način plaćanja robe.

Gotovina na prodajnom mjestu - ovaj način plaćanja odabire kupac ukoliko želi robu platiti direktno na prodajnom mjestu, prilikom osobnog preuzimanja robe. Plaćanje pouzećem - ovaj način plaćanja odabire kupac ako se roba isporučuje prijevoznom službom. U tom slučaju roba se plaća po primitku. Bankovnom doznakom - ovim načinom plaćanja kupac doznačuje novac za robu na račun prodavatelja (plaćanje se vrši unaprijed). Roba se šalje kupcu nakon knjiženja kupoprodajne cijene uključujući dostavu na račun prodavatelja i isporučuje se bez ikakvih dodatnih naknada.

Prilikom plaćanja sa inozemnog računa, kupac u cijelosti plaća proviziju bankovnog prometa.

U slučaju slanja robe u drugu državu, o specifičnim uvjetima dostave i plaćanja raspitajte se putem e-pošte (info@deokork.cz)

Odjeljak 5.03 Besplatna dostava

Besplatnu dostavu određuje samo prodavač pojedinačno. Ako roba već uključuje besplatnu dostavu, kupac je o tome uvijek obaviješten izravno u detaljima proizvoda.

Odjeljak 5.04 Razdoblja isporuke

U slučaju „robe na zalihi" prodavatelj će robu predati na transport u roku od 3 do 5 radnih dana od sklapanja kupoprodajnog ugovora. U slučaju „robe nema na zalihi" prodavatelj će predati robe prijevozniku u roku od 3 radna dana od dana primitka robe na zalihu od dobavljača.

Rok isporuke za robu koja nije na skladištu kod prodavatelja može biti od 3 do 90 dana.

Nakon zaprimanja narudžbe, a prije njezine obvezujuće potvrde, prodavatelj će sa svojim dobavljačem provjeriti dostupnost i vrijeme isporuke. Prodavatelj obavještava kupca o očekivanom roku isporuke. Kupac ima pravo povući svoju narudžbu nakon obavijesti o datumu isporuke.

Prodavatelj ima pravo odustati od sklopljenog ugovora u slučaju da rok isporuke potvrđen od strane dobavljača prelazi 8 tjedana. Ovaj rok se može produžiti na zahtjev kupca.

Prodavatelj se obvezuje o svim promjenama odmah obavijestiti kupca.

Vrijeme u kojem se roba prevozi ovisi o odabranom načinu transporta i uvjetima konkretnog prijevoznika. Za rokove isporuke u inozemstvo, kupac očekuje razumno produženje roka.

Članak VI. Pravo od neispravne izvedbe i jamstvo kvalitete

1. Prava kupca od neispravne izvedbe temelje se na nedostatku koji stvar ima u trenutku preuzimanja, čak i ako se on pokaže tek kasnije. Pravo kupca temelji se i na naknadno nastalom nedostatku koji je prodavatelj prouzročio povredom svoje obveze.

2. Kupac u sklopu reklamacije primjenjuje i prava iz danog Jamstva kvalitete. Prodavatelj se jamstvom kvalitete obvezuje da će predmet biti prikladan za uobičajenu namjenu ili da će određeno vrijeme zadržati uobičajena svojstva. Navođenje jamstvenog roka ili roka uporabe artikla na ambalaži ili u reklami također ima te učinke. Garancija na kvalitetu može se dati i za pojedini dio artikla. Ugovorni jamstveni uvjeti za pojedine proizvode navedeni su u Jamstvenim listovima (potvrdama) i mogu se razlikovati za pojedine proizvode i proizvođače. Kupac nema pravo iz jamstva ako je vanjski događaj prouzročio nedostatak nakon što je opasnost od oštećenja stvari prešla na kupca.

3. Kupac - nepoduzetnik ima pravo ostvariti pravo na nedostatak koji se pojavi na robi široke potrošnje u roku od 24 mjeseca od primitka. Ovo se ne primjenjuje ako:

o istrošenosti stvari uzrokovanoj njezinom uobičajenom uporabom,

artikli prodani po nižoj cijeni zbog nedostatka za koji je ugovorena niža cijena,

o ako to proizlazi iz prirode stvari.

o Kupac - nepoduzetnik nema pravo na neispravno izvršenje, ako je prije preuzimanja stvari znao da stvar ima nedostatak ili ako je kupac sam prouzročio nedostatak.

4. Na zahtjev kupca - nepoduzetnika, prodavatelj će pisanim putem potvrditi opseg i trajanje svojih obveza u slučaju neispravnog izvršenja.

5. Kupac je dužan bez nepotrebnog odgađanja obavijestiti prodavatelja o nedostatku nakon što ga je mogao otkriti pravodobnim pregledom i dužnom pažnjom. Ako se radi o skrivenom nedostatku, vrijedi isto, ali najkasnije u roku od dvije godine od predaje stvari. Ako kupac ne prijavi nedostatak u skladu s ovim stavkom, prodavatelj će istaknuti prigovor da nedostatak nije pravodobno prijavljen i sud neće priznati kupcu pravo na neispravno ispunjenje.

6. Ukoliko kupac na vrijeme ne prijavi nedostatak, gubi pravo na odustanak od ugovora.

7. Prilikom prijave kvara kupac postupa u skladu s reklamacijskim postupkom.

8. Jamstvo za fizičke osobe, poduzetnike i pravne osobe je šest mjeseci.

Odjeljak 6.01 Prava od neispravne izvedbe

Stvar je s nedostatkom ako nema svojstva određena ugovorom (količina, kvaliteta, dizajn). Nedostatkom se smatra i ispunjenje druge stvari te nedostaci isprava potrebnih za uporabu stvari.

(a) Bitno kršenje ugovora

Ako je neispravna izvedba materijalna povreda ugovora, kupac ima pravo na:

1. Za uklanjanje nedostatka isporukom novog artikla bez nedostatka ili isporukom artikla koji nedostaje,

2. Za otklanjanje kvara popravkom artikla,

3. Za razuman popust od nabavne cijene, odn

4. Odustati od ugovora.

Bitna povreda obveze je ona za koju je strana koja je prekršila već znala ili je morala znati u trenutku sklapanja ugovora, da druga strana ne bi sklopila ugovor da je tu povredu predvidjela; u ostalim slučajevima, smatra se da povreda nije bitna.

Kupac obavještava prodavatelja koje je pravo izabrao prilikom prijave nedostatka (vidi postupak reklamacije). Ako kupac na vrijeme ne izabere svoje pravo, ima ista prava kao i u slučaju beznačajne povrede ugovora.

(b) Manje kršenje ugovora

1. Ako je manjkava izvedba manja povreda ugovora, kupac ima pravo na:

* za uklanjanje kvara,

* ili za razuman popust od nabavne cijene.

2. Sve dok kupac ne iskoristi pravo na popust na kupoprodajnu cijenu ili ne odustane od ugovora, prodavatelj može isporučiti ono što nedostaje ili otkloniti pravni nedostatak. Ostale nedostatke prodavatelj može otkloniti po svom izboru popravkom artikla ili isporukom novog artikla. Izbor ne smije uzrokovati nerazumne troškove kupcu.

3. Ako prodavatelj na vrijeme ne otkloni nedostatak stvari ili odbije otkloniti nedostatak stvari, kupac može zatražiti popust od kupoprodajne cijene ili može odustati od ugovora. Kupac ne može mijenjati svoj izbor bez suglasnosti prodavatelja.

4. Prilikom isporuke novog artikla, kupac vraća originalno isporučeni artikl prodavatelju o svom trošku.

5. Kupac ne može odustati od ugovora niti zahtijevati isporuku novog artikla ako ne može vratiti artikl u stanju u kakvom ga je primio. Ovo se ne odnosi na:

* ako je došlo do promjene stanja kao rezultat pregleda radi utvrđivanja nedostatka na artiklu,

* ako je kupac koristio artikl prije nego što je nedostatak otkriven,

* ako kupac nije radnjom ili nečinjenjem uzrokovao nemogućnost povrata artikla u nepromijenjenom stanju, ili

* ako je kupac stvar prodao prije nego što je nedostatak otkriven, ako ju je koristio ili je stvar mijenjao tijekom uobičajene uporabe. Ako se to dogodi samo djelomično, kupac vraća prodavatelju ono što još može vratiti i daje prodavatelju naknadu do iznosa u kojem je imao korist od korištenja stvari.

Točka 6.02 Poseban aranžman – Kupac - nepoduzetnik

Odredbe ovog odjeljka odnose se samo na kupoprodajne ugovore koje kupac ne sklapa u očitoj vezi s vlastitom djelatnošću.

(a) Kvaliteta prihvaćanja

Prodavatelj je odgovoran kupcu da artikal nema nedostataka kada ga kupac preuzme. Pogotovo zbog činjenice da je predmet u trenutku kada ga je kupac preuzeo:

* Ima svojstva o kojima su se stranke dogovorile, a u nedostatku dogovora, svojstva koja je prodavač ili proizvođač opisao ili koje je kupac očekivao s obzirom na prirodu robe i na temelju provedenog oglašavanja. od njih,

* je prikladan za svrhu koju prodavatelj navodi za njegovu uporabu ili za koju se predmet ove vrste obično koristi,

* kvalitetom ili izvedbom odgovara ugovorenom uzorku ili originalu, ako je kvaliteta tako utvrđena,

* je u odgovarajućoj količini, mjeri ili težini i

* ispunjava uvjete zakonskih propisa.

Ukoliko se nedostatak pokaže unutar šest mjeseci od primitka, smatra se da je artikal bio neispravan u trenutku primitka!

Ukoliko artikal nema gore navedene karakteristike, kupac može zahtijevati:

1. besplatno otklanjanje nedostatka (osobito ako se nedostatak može otkloniti bez nepotrebnog odgađanja te u slučajevima kada bi zahtjev za dostavu nove stvari bez nedostataka bio nerazmjeran zbog prirode nedostatka),

2. čak i isporuka nove stvari bez nedostataka (pod uvjetom da to nije neopravdano zbog prirode nedostatka). Ukoliko se nedostatak odnosi samo na dio artikla, kupac može zahtijevati samo zamjenu tog dijela.

3. Ako navedeno nije moguće, može odustati od ugovora.

4. Kupac ima pravo tražiti razuman popust kao alternativu svim gore navedenim zahtjevima. To pravo ima i ako prodavatelj ne može isporučiti novu stvar bez nedostataka, zamijeniti njezin dio ili popraviti stvar, kao i ako prodavatelj ne popravi nastalu situaciju u razumnom roku ili ako bi otklanjanje uzrokovalo značajne poteškoće potrošaču. .

(b) Prava u slučaju opetovane pojave nedostatka i u slučaju višestrukih nedostataka

Kupac ima pravo isporučiti novu stvar ili zamijeniti dio iu slučaju otklonjivog nedostatka, ako se stvar ne može ispravno koristiti zbog ponovne pojave nedostatka nakon popravka ili zbog većeg broja nedostataka. U tom slučaju kupac ima pravo odustati od ugovora.

(c) Jamstvo kvalitete

Ukoliko je na prodanom artiklu, na ambalaži, u uputama priloženim uz artikl ili u oglasu sukladno drugim zakonskim propisima navedeno vremensko razdoblje u kojem se artikl može koristiti, smatra se da je to dano jamstvo kvalitete .

Odjeljak 6.03 Prodaja rabljene ili neispravne robe

Internetska trgovina www.i-zahradninabytek.cz također prodaje rabljene ili modificirane proizvode, proizvode s nedostatkom ili proizvode čija su korisna svojstva inače ograničena. Ovi proizvodi se prodaju isključivo odvojeno od ostalih proizvoda u Sniženoj kategoriji (II. kategorija). Kupac je o ovoj činjenici unaprijed jasno upoznat u opisu proizvoda, ta činjenica je također jasno označena u dokazu o kupnji.

U slučaju kupnje rabljene/bazar robe, kupac - nepoduzetnik ima pravo ostvariti pravo na neispravnu robu u roku od najmanje 12 mjeseci.

Kupac nema prava od neispravne izvedbe:

- za stvari prodane po nižoj cijeni zbog nedostatka za koji je ugovorena niža cijena,

- kod rabljene stvari, nedostatak koji odgovara stupnju upotrebe ili istrošenosti stvari koju je kupac preuzeo.

Ukoliko u tom slučaju artikal ima nedostatak za koji je odgovoran prodavatelj, kupac ima pravo na razuman popust umjesto prava na zamjenu artikla.

Članak VII. Žalbeni postupak

Tijek reklamacijskog postupka u slučaju manjkave izvedbe uređen je ovim reklamacijskim postupkom. U slučaju da je kupac potrošač, također se primjenjuje Zakon o zaštiti potrošača s izmjenama i dopunama.

1. Pravo na nedostatak odnosi se na prodavatelja od kojeg je artikl kupljen. Mjesto potraživanja je mjesto poslovanja prodavatelja. Robu je moguće dostaviti poštom ili osobno - nakon pismenog dogovora putem e-pošte (info@deokork.cz). Roba poslana pouzećem neće biti prihvaćena.

Međutim, ako je u potvrdi (jamstvenom listu) navedena druga osoba određena za popravak, a koja se nalazi kod prodavatelja ili na mjestu bliže kupcu, kupac će pravo na popravak ostvariti kod osobe određene za popravak. Tako određena osoba za popravak izvršit će popravak u roku dogovorenom između prodavatelja i kupca prilikom kupnje artikla.

2. Prilikom reklamacije kupac opisuje nedostatak na proizvodu. Ako se kvar ne pojavi trajno, također je poželjno navesti uvjete pod kojima se javlja.

3. Kupac će obavijestiti prodavatelja koje je pravo odabrao od neispravne izvedbe nakon obavijesti o nedostatku ili bez nepotrebnog odgađanja nakon obavijesti o nedostatku. Kupac ne može mijenjati svoj izbor bez suglasnosti prodavatelja.

4. Preporuka! Budući da je kupac odgovoran u slučaju reklamacije robe tijekom transporta, preporučujemo korištenje originalnog pakiranja ako je moguće. Pošiljka mora biti osigurana u interesu kupca.

5. Prodavatelj će o prigovoru odlučiti u najkraćem mogućem roku, au složenijim slučajevima u roku od 7 dana. Ovo razdoblje ne uključuje vrijeme potrebno za stručnu procjenu reklamiranog nedostatka. Reklamacija će biti obrađena, uključujući i otklanjanje kvara, najkasnije u roku od 30 dana. Ovaj rok se može produžiti u dogovoru s potrošačem. Nakon isteka tog roka potrošač ima ista prava kao i u slučaju bitne povrede ugovora.

Ako kupac opravdano reklamira nedostatak prodavatelju, rok za ostvarivanje prava iz neispravne izvedbe ili jamstveni rok ne teče za vrijeme u kojem kupac ne može koristiti stvar s nedostatkom. Trajanje reklamacije računa se od dana nakon reklamacije do dana podmirenja reklamacije, odnosno trenutka kada je kupac bio dužan preuzeti predmet. Kupac se o nagodbi obavještava e-poštom. Kupcu će biti dostavljeno pisano ili e-mail očitovanje o prigovoru (ovlaštenom i neovlaštenom).

Oštećenje artikla uslijed transporta

Kupac koji nije potrošač dužan je odmah po primitku robu pregledati. Ukoliko se utvrdi mehaničko oštećenje pakiranja proizvoda, kupac je dužan provjeriti stanje robe te u slučaju oštećenja sačiniti zapisnik o oštećenju u prisutnosti prijevoznika. Prijevoznik je odgovoran za oštećenja tijekom transporta. Na temelju sačinjenog zapisnika, kupcu će biti omogućen razuman popust ili isporuka novog proizvoda nakon zaključenja štetnog događaja s prijevoznikom. Potpisom na dostavnici kupac se obvezuje preuzeti i potvrđuje da je isti stigao neoštećen uslijed transporta.

Navedeni postupak preporučuje se i kupcu koji je potrošač. Međutim, nepoštivanje preporučenog postupka tijekom i nakon preuzimanja robe ne može ni na koji način pogoršati njen položaj u ostvarivanju prava iz neispravne izvedbe.

Članak VIII. Ostale odredbe

Nadzor nad ispunjavanjem obveza iz Zakona o zaštiti potrošača provodi češka trgovinska inspekcija. Općinska tijela za trgovinu također nadziru ispunjavanje obveza iz članaka 9. do 13., članaka 14.a do 16. i članka 18. navedenog Zakona u području trgovine i usluga.

U slučaju spora o pravima i obvezama iz ugovora, ugovorne strane mogu se obratiti nekom od postojećih sustava za izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova. Izvansudsko rješavanje sporova - ADR nudi, između ostalog, Udruga za zaštitu potrošača Moravske i Šleske, više informacija: http://www.sos-msk.cz/adr/.

Članak IX. Pravo potrošača na odustanak od ugovora (uvjeti, rok i postupak ostvarivanja prava)

Ako je ugovor o kupoprodaji sklopljen bez istovremene fizičke nazočnosti ugovornih strana putem sredstava daljinske komunikacije (internet), potrošač ima pravo odustati od ugovora pod uvjetima navedenim u prilogu kupoprodajnog ugovora – Podaci o ostvarivanju prava odustati od ugovora ( preuzmi OVDJE ). Za ostvarivanje ovog prava kupac može koristiti obrazac za odustajanje od ugovora ( preuzmite OVDJE ).

Potrošač ne može odustati od ugovora o isporuci digitalnog sadržaja, ako isti nije dostavljen na fizičkom mediju i dostavljen je uz prethodnu izričitu suglasnost potrošača prije isteka roka za odustanak od ugovora.

Potrošač ne može odustati od ugovora ako je roba preinačena na zahtjev kupca (prilagodba dužine, promjena bilo koje dimenzije robe, ili izmjena sadržaja isporučene robe...).

Članak X. Zaštita osobnih podataka

Korištenjem internetske trgovine www.i-zahradninabytek.cz kupac kao i registrirana osoba koja nije kupac daje suglasnost za prikupljanje i obradu podataka o njegovim narudžbama, kupnjama i osobnih podataka (ime, prezime, adresa stanovanja, adresa za dostavu, kontakt telefon, e-mail kontakt, datum rođenja, matični broj i PDV broj za poduzetnike, obrt ili naziv za pravne osobe, sjedište za fizičke osobe) prijevoznici kako bi se kupoprodajni ugovor mogao ispuniti . Podaci će se obrađivati na neodređeno vrijeme. Davanje osobnih podataka je dobrovoljno.

Kupac može zatražiti promjenu ili brisanje kontakt podataka u bilo kojem trenutku putem e-pošte.

Članak XI. Jamstvo najniže cijene regulirano je navedenim pravilima.

Kupcima želimo ponuditi najnižu cijenu na češkom tržištu za sve proizvode, a istovremeno zadržati visok standard pruženih usluga. U praksi to znači da ako ste pronašli proizvod koji nudimo kod nas jeftiniji kod konkurencije, dat ćemo vam taj proizvod po istoj cijeni kao kod konkurencije.

Želite iskoristiti jamstvo cijene - Kako postupiti:

  1. Provjera prednarudžbe - ako niste sigurni vrijede li uvjeti jamstva cijene za robu koju želite kupiti, kontaktirajte nas putem e-pošte i recite nam detaljnije informacije o robi (npr. vrsta robe, konkurentna niža cijena, prodavatelj , količina, link na web stranicu, cijena po: m², mb, komad / paket). Provjerit ćemo te informacije i zatim vam ponuditi iste uvjete.
  2. Prijava u trenutku slanja narudžbe - ako već naručujete robu od nas, ne zaboravite u napomenu na samom kraju procesa naručivanja unijeti podatke sa zahtjevom za primjenu jamstva cijene, koje imamo međusobno potvrđuju pismenim putem.

Uvjeti za prijavu programa jamstva najniže cijene :

  • kupac mora točno identificirati konkurentsku trgovinu u kojoj se navedena roba nudi po nižoj cijeni.
  • moraju biti identične vrste (tj. npr. roba mora biti iz iste godišnje kolekcije, istog sadržaja, istog pakiranja.
  • mora biti funkcionalna trgovina s jasno prepoznatljivim operaterom i standardnim uvjetima poslovanja (vrlo su česti slučajevi kada "trgovac" uopće nema robu ili nudi vrlo duge rokove isporuke, npr. preko 14 dana)
  • u slučaju narudžbe više artikala, jamstvo cijene može se primijeniti samo na artikl(e) iz jedne trgovine - nije moguće primijeniti nižu cijenu za svaki artikl posebno, odnosno svaki artikl u drugoj trgovini.
  • poveznicu do trgovca potrebno je navesti u bilješci o narudžbi ili obavijestiti putem e-pošte odmah nakon slanja narudžbe
  • program jamstva cijene ne primjenjuje se na komadnu prodaju preostale robe konkurenta
  • program garancije cijena odnosi se na robu iz tekuće kolekcije
  • U slučaju primjene jamstva cijene i naknadnog snižavanja cijene na razinu konkurencije za određeni proizvod, neće se dodjeljivati krediti u naš bonus program za ovaj proizvod, niti će se ukinuti ostale pogodnosti koje proizvod sadrži i nadopunjuje. ponuđen proizvodu.
  • U slučaju da konkurentski prodavatelj ponudi dodatne darove (robu) uz kupljenu robu (dar se neće dodati proizvodu).
  • Ako proizvod za koji se primjenjuje jamstvo cijene ima dar za 1 CZK, dar se neće dodati proizvodu.
  • Jamstvo najniže cijene ne vrijedi za posebne proizvode.
    S druge strane, jamstvo cijene ne vrijedi za posebne proizvode i proizvode po mjeri koji su izrađeni posebno za kupca. Za artikle koje naručujemo po vašoj narudžbi i cijenu obračunavamo pojedinačno.
  • Jamstvo najniže cijene ne vrijedi za konkurente i distributere.
    Ne odnosi se na konkurente i distributere koji sami ne prerađuju kupljeni artikl. U suprotnom, posebno bi moglo biti korisno pokušati kupiti velike količine kroz jamstvo najniže cijene i ostvariti profit na račun našeg kupca u sklopu preprodaje.
  • Jamstvo najniže cijene ne vrijedi za rasprodaje.
    U sklopu jamstva najniže cijene snižene cijene se ne mogu primijeniti na akcije, sezonske akcije i rasprodaje pojedinačnih komada.
  • Jamstvo najniže cijene ne vrijedi za aukcije.
    Cijene koje su dane na (internet) aukcijama ne mogu se usporediti s trajno niskim cijenama koje vrijede za kupce.
    Jamstvo najniže cijene ne vrijedi za cijene koje vrijede samo za ograničeni krug kupaca.
    Jamstvo najniže cijene odnosi se na cijene naših konkurenata po kojima je artikl označen i po kojima se nudi kupcima. Odnosi se dakle na vidljivo istaknutu cijenu artikla. Jamstvo najniže cijene odnosi se na cijene koje konkurent daje svim kupcima. Ovo pretpostavlja da vrijede najmanje 7 dana. Ako su konkurentske cijene namijenjene samo odabranim kupcima, ne želimo se uspoređivati s njima. Pojedinačne ponude stoga su isključene iz jamstva jamstva najniže cijene.
  • Jamstvo najniže cijene ne vrijedi za jamstvo cijene.
    Osnova jamstva najniže cijene uvijek je cijena artikla. Cijena koja je nastala jer je konkurent dao jamstvo cijene ne može biti razlog za jamstvo cijene.
  • Jamstvo najniže cijene ne vrijedi ako se roba sveukupno i sustavno nudi ispod nabavne cijene.
    Jamstvo cijene ne vrijedi ako se roba općenito i sustavno nudi po nižoj cijeni od nabavne cijene. U Češkoj Republici moguće je smatrati takvu rasprostranjenu i sustavnu prodaju robe po nižoj cijeni pod uvjetima iz odjeljka 44. stavka 1. Trgovačkog zakonika kao protukonkurencijsko i stoga zabranjeno ponašanje, ili može se smatrati zlouporabom dominantnog položaja pod uvjetima navedenim u § 10 i § 11 stavak 1 slovo e) Zakona o zaštiti tržišnog natjecanja. Iz tog razloga, u posebnim slučajevima, zadržavamo pravo odbiti dati jamstvo najniže cijene ako bi to rezultiralo rasprostranjenom i sustavnom prodajom ispod nabavne cijene.
  • Jamstvo najniže cijene ne vrijedi ako roba ne dolazi i nije kupljena od strane prodavatelja od izravnog zastupnika dotične marke, koji ima ekskluzivnog zastupnika za Češku. Uvezena roba iz npr. zemalja (Poljska) više se ne može uspoređivati s našim proizvodima i za navedenu robu ne vrijedi jamstvo najniže cijene, jer je navedena roba izrađena specifično za drugu državu i možda ne sadrži točno sve parametre identična robi koju isporučujemo.

Članak XII. Izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova

  • U slučaju da između nas i potrošača nastane potrošački spor proizašao iz kupoprodajnog ugovora ili ugovora o pružanju usluga, a koji se ne može riješiti sporazumno, potrošač može podnijeti prijedlog za izvansudsko rješenje takav spor ovlaštenom tijelu za izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova, koje je

    češka trgovačka inspekcija
    Središnji inspektorat - Odjel za ADR
    Štěpánská 15
    120 00 Prag 2

    E-pošta: adr@coi.cz
    Web stranica: adr.coi.cz

    Potrošač također može koristiti platformu za online rješavanje sporova koju je uspostavila Europska komisija na http://ec.europa.eu/consumers/odr/ .

Prijava Uredu za zaštitu osobnih podataka pod brojem 00049436. Ovi uvjeti stupaju na snagu 01.05.2016.